Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Mastershelg

Av Kewin - 13 april 2015 01:48

har ej varit direkt aktiv denna helgen med varken mitt egna golfande eller skrivit något här inne.

Detta beror ju såklart på att det har varit the Masters nu. Det har varit en riktigt grymt bra tävling, där den som vann gjorde det egentligen rätt så överlägset, även om slagmässigt det blev lite nerv på sista nio.

Jordan Spieth vann och gjorde det med stil. Ledde från början till slut. Slog massvis med olika rekord och detta trots att killen är 21 år gammal. 21 år gammal!! Sug på den ni. Framtiden är här.


  Jordan Spieth

 


En annan sak som gladde mitt gamla hjärta i helgen det var att Tiger Woods faktiskt spelade hela tävlingen utan att känna av kroppen något nämnvärt. Och bra gick han också. Något som glädje mig.


Nu ska jag krypa ner i sängen med en film som jag velat se länge nu med konstigt nog aldrig blivit av.

 Seve the Movie. 

 

Ses på fairway på en bana nära dig...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kewin - 9 november 2015 15:29

Hej på er. Det var inte igår. Varit totalt avsaknad av bloggande i ett bra tag nu, men igår så gick jag en svingkurs och tänkte att nu när golfsäsong2016 års träning drar igång så måste jag ta tag i detta med bloggen också. Så nu och härifrån ett bra...

Av Kewin - 10 augusti 2015 16:18

Efter en helt golffri helg så är det nu dax att ta tag i veckans träning. Denna veckas träning är på långa järn och en puttövning som kallas spindeln. Vad det innebär att träna på långa järnslag går jag ej in på här utan hoppar direkt in på övningen ...

Av Kewin - 29 juli 2015 00:09

Oj Oj Oj, nu var det riktigt längesedan jag uppdaterade här inne. Ni får skälla på mig om ni tycker jag är slö, vilket jag faktiskt har varit. Så shame on me...      Mycket har hänt sedan sist. En glädjande sak är att jag har nått ett delmål fö...

Av Kewin - 18 juni 2015 10:37

  Tänkte ju vara med aktiv i denna blogg men minnet är som sagt bra men kort. Glömmer helt enkelt av att skriva av mig här. Ska försöka ändra på det annars kanske den läggs ner.Hur som...Har varit mycket fokus på närspelet nu. Vilket känns helt rät...

Av Kewin - 20 maj 2015 16:13

Har ej varit aktiv här på ett tag. Det beror på lite olika saker som exempelvis haft barnhelg, sjukdom, trötthet mm men det beror framför allt på glömska. Glömmer av ibland att jag har denna sidan och är dålig då på att uppdatera den. Får skylla på å...

Presentation


Kewin heter jag och här har ni min blogg med golf som ämne.
Träningar, rundor och tävlingar mm.
Min resa har bara börjat.
Hoppas ni finner den intressant och följer med mig på den.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards